شغل شما

همکار استخدامی در بخش اداری و کارهای اداری و  دفتری اعم از صدور بیمه نامه ، بایگانی بیمه نامه ها   به عنوان کارشناس صدور بیمه مشغول به فعالیت می گردد و در طول کارکرد خود آموزش های لازم به ایشان داده خواهد شد.

ساعات کار :

از شنبه تا پنج شنبه : ۸ صبح الی ۱۷ بعداز ظهر

پنج شنبه : ۸ صبح الی ۱۳ بعداز ظهر

مزایای شغل :

پرداخت حقوق مطابق وزارت کار / بیمه تامین اجتماعی /

آموزش رایگان ضمن کار

شرایط استخدام

۱-  دارای روابط عمومی قوی   ۲- دارای فن بیان قوی

۳- دارای روحیه کار تیمی  ۴- آشنا به کامپیوتر

۵- منظم   ۶- علاقمند به مطالعه و آموزش

« نکات بسیار مهم برای پر کردن فرم »

۱- تلفن همراه و تلفن ثابت خود را درج کنید این راهکاری است برای تماس  و تسریع در استخدام شما

۲- آدرس پستی خود را کامل درج کنید به دلیل اینکه بعد مسافت برای رفت و آمد شما به سرکار در نظر گرفته شود و همچنین یک راه ارتباطی مهم دیگر است

۳- مهارت هاو خصوصیات بارز خود را حتما بنویسید و شرح دهید. مانند ( صبوری ، منظم بودن ، وقت شناس بودن و ….)

۴- علاقمندی های خود را بنویسید و آنها را شرح دهید. مانند ( علاقمند به سفر ، مطالعه ، ورزش ، گل و گیاه و ….)

۵- انتظارات خود را از محیط کارتان بنویسید و شرح دهید.

استخدام کارمند

اگر علاقمند به فعالیت در بیمه ایران هستید فرم زیر را پر کنید .
تمام وقت / پاره وقت
علاقه مندی های خود را بنویسید
Max. file size: 100 MB.
آدرس(Required)

آدرس ما :

خیابان فدائیان اسلام – مابین بزرگراه بعثت و بزرگراه آزادگان – بازار فاطمیه – طبقه فوقانی بانک ملت – بیمه ایران

تلفن تماس : ۴-۳۳۸۸۳۸۸۱